Re: Jaki procesor?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 21:48:41 MET DST

Dygi ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Z mojego doświadczenia najmniejszych. BOXowy wentylatorek i procej w idle
> 29 stopni, przy stresie 38. Ja go jeszcze obniżyłem, bo mi szumi w nocy.
> Oczywiście temp. zależy lekko od otoczenia i od trafionego modelu, ale
> ogólnie te serie są znane z temperatur o wiele niższych niż porównywalne im
> wydajnościowo modele intela (pentium D / celeron) a na tym mi zależało.
Ok - dobrze wiedziec (kiedys cos czytalem o problemach software'owych z
tymi prockami ale nie pamietam o co tam chodzilo)

> Do tego zestawu dorzuciłbym jeszcze:
>
> LG DVD Recorder GSA-H10N ~135PLN
Cos tam wybiore napewno (moze jakiegos Pioniera np)?

> Marki dysku nie polecę bo to bardzo subiektywna sprawa ale do 200PLN
> spokojnie kupisz już coś na SATA / SATAII (<= 120GB)
Pewnie Samsunga SATA II wezme (mysle, ze jej 80GB) spokojnie starczy.

> Do tego klawiatura / myszka / głośniki wybór nader subiektywny. I nie
> oszczędzaj zbytnio na zasilaczu przy tej klasie sprzętu. Taniej wychodzi
> drożej..
Sama buda tylko a badziewnych zasilaczy unikam (sam mam Chieftec'a 400W
- szkoda tylko, ze jest glosny). Mysle ze jakis Modecom z serii MC 350W
starczy jej spokojnie.

> PS. Mam nadzieję, że to 1200PLN to bez monitora? :)

Tak sama jednostka tylko - reszta jest. :)

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!