Re: Jaki procesor?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 21:07:13 MET DST

Dygi ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Athlon 64 3000+ s.939 Venice BOX ~270PLN
> Gigabyte GA-K8N51GMF-9 s939 GF6100+NF430 ~240PLN
> 512MB DDR ~180PLN
>
> Takie serce komputera spokojnie wystarczy. Nawet z nadwyżką. Mobo ma
> zintegrowaną grafę. Ku mojemu zdziwieniu, wcale nie musiałem dokupywać
> mocniejszej. A procek ma te zalety, że się nie grzeje mocno więc jej
> problemów robić nie będzie.

Spoko dzieki za zestawienie. Powiedz mi, czy nie ma problemow z tymi
prockami AMD z serii Venice?

> Nie wiem czy masz resztę sprzętu czy od nowa składasz. 80/120 GB dysk jej
> starczy.

Od nowa calkowicie - kolezanka powiedziala ze chce przeznaczyc 1200 zl i
tyle. Mysle, ze lepsza grafika nie bedzie jej potrzebna (nie daje sie
naciagnac na granie w gierki) :)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!