Re: Raid 0 na ATA Raid

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 16:22:06 MET DST

"do_mi" <do_mi@interia.pl> wrote in message
news:ecg2je$9fr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A jezeli na pl. gl. ma sie tylko jeden kontroler ATA Raid ?
> Wezmy plyte Asus P4 C800-E Deluxe (wlasnie taka mam).
> Tam jest tylko jeden kontroler ATA Raid z mozliwoscia
> podpiecia 2 HDD na jedej tasmie.
> Czyzby blad producenta, a moze zbyt plytka wiedza grupowicza?
> (jestesmy tylko ludzmi - mamy prawo sie mylic).
> Zgodze sie natomiast z Toba, ze max. wydajnosc osiaga
> na dwoch oddzielnych tasmach.

Zrobic sobie mozesz wszystko tyko pamietaj o tym ze ATA to jest
magistrala HalfDuplex z programowym oczekiwaniem na zakonczenie operacji
urzadzenia. Dopoki operacja na urzadzeniu nie zostanie zakonczona drugie
urzadzenie nie ma dostepu do magistrali.
Pod windows czy Linuksem mozesz tez sobie zrobic BOD, RAID 0 czy RAID 1
programowo...