Re: Raid 0 na ATA Raid

Autor: do_mi <do_mi_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 01:04:57 MET DST

> No to są źle. Każdy na osobnej taśmie jako master, nic
> poza nimi. Tylko tak osiągniesz maksymalną wydajność.

A jezeli na pl. gl. ma sie tylko jeden kontroler ATA Raid ?
Wezmy plyte Asus P4 C800-E Deluxe (wlasnie taka mam).
Tam jest tylko jeden kontroler ATA Raid z mozliwoscia
podpiecia 2 HDD na jedej tasmie.
Czyzby blad producenta, a moze zbyt plytka wiedza grupowicza?
(jestesmy tylko ludzmi - mamy prawo sie mylic).
Zgodze sie natomiast z Toba, ze max. wydajnosc osiaga
na dwoch oddzielnych tasmach.

do_mi