Re: i810 vs BX cd.

Autor: K <kurt76.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 16:19:43 MET DST

Michal Bien <mbien@uw.edu.pl> napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> I to jest kluczowe. Testy z Sandry to mozna miedzy Arizone i Pamele
> wlozyc :>
nie wiem nie komentuje, domyslam sie ze konfiguracje porownawcze byly
testowane tak samo, przejrzales na czym polega ten test?

> To zdecyduj sie czy PC100 czy PC133. Bo jak dla mnie to jest
> PC133@PC100 wiec jak niby ma byc szybsze od PC100 (CL pomijam bo to
> bardziej zalezy od konkretnego modulu ).

i810 fsb/memory 100/100 moja pamiec 3/2/2, athlon odpowiednio 100/133 cl nie
znam

> Moze jeszcze napiszesz ze zegar w zegar PIII jest wydajniejsze od
> Athlona, wzlaszcza jesli chodzi o FPU :>

a po co mam to pisac jak pisze tylko i wylacznie o wydajnosci magistrali cpu-
memory? co to ma do rzeczy?

> LOL, i810 na serwer (prawdziwy, a nie domowa zabawke). Dobre, dobre.
> Nie mowie ze to jest niewykonalne, sam mam cichy i malopradozerny serwerek
> domowy na i810 przerobiony z desktopa Compaqa SFF, ale do typowych, nawet
> bardzo malych rozwiazan serwerowych to rozwiazanie jest o lata swietlne -
> przypomne tylko brak obslugi ECC, ilosc maks. pamieci itp. cechy
> pozycjonujace i810 na rynek desktopow, w odroznieniu od iBx celujacego
> rowniez w rynek serwerowy.

tak, tak...