Re: Cichy zestaw - moja konfiguracja ...

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 13:51:31 MET DST

"Larus" <larus@silesianet.pl> wrote in message
news:slrn.pl.eej3on.1ks.larus@larus.one.pl...
> http://hardtecs4u.de/reviews/2006/intel_conroe_leistungsaufnahme/
>
> Tu jest najnowszy test poboru mocy przez Core 2 Duo, ale jest i jeden
> Athlon 64 single-core. Więcej o Athlonach 64 90 i 130 nm znajdziesz w
> starszych ich artykułach.

Ciekawe wyniki, zarowno dla procesorow intela jak i amd wyszlo ze tdp
jest znacznie zawyzone. Szkoda ze uzywali prime zamiast cpuburn.
Przyznam ze nie czytalem calego bo nie lubie tego jezyka, ale czy
w ogole jest sens takiego testu? Latwo zauwazyc ze w kazdym portalu
wyniki sa na tyle rozne, ze mozna by pomyslec ze pojedyncze procesory
z tego samego steppingu moga sie roznic miedzy soba poborem mocy
nawet o 20%. Oczywiscie na 100% nie wiadomo, czy nie wynika to z innych
metod pomiaru, ale przydaloby sie obejrzec porownanie poboru mocy np. 10
takich samych prockow.
Skoro zwykly venice pobieral okolo 36W to co by im wyszlo z dzisiejszymi
nowymi procesorami amd, ktore maja TDP 35W? Ten venice mial miec TDP 85W.
Tak samo dziwne rzeczy u intela: Oba procesory EE maja TDP 130W,
a w pomiarach wychodzi 87W jeden a drugi 107W.