Re: pytanie o stare procesory

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 14:02:42 MET DST

> witam, mam takie paewnie banalne pytanie, ale potzrebuje odpowiedzi:
> czy na plycie z magistrala 66-85 MHz pojdzie procek stworzony dla
> magstarli 100 MHz?

66-83 MHz.
AMD K6-2 400 MHz (4x100) 2,2V bez problemu śmigał mi na starej płycie z
chipsetem VX dedykowanej pod P75 - P233. Mnożnik x4 był interpretowany
jako x6, czyli działał 6x66, co również dawało 400 MHz. Grzał się ciut,
bo najniższe napięcie na tej płycie to było 2,5V.

> mam jakis zlom z tak wlasnie i d tego z mnoznikiem max 8x i sie
> zastanawiam czy maximum co tam moge wepchac to celek 533?

Celek 533 ma zablokowany mnożnik i olewa ustawienia zworek/DIP'ów

> ustawic magistrale na 85 i ten mnosnik na 8 i wtedy ma szanse pojsc
> cos
> wiecej? jak to widzicie?

83 MHz nigdy nie będzie stabilne - za duży O/C PCI i AGP.

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie