Re: Jaki monitor...paramiczny czy zwykly

Autor: bajtucha <no_at_email.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 13:52:03 MET DST

> Są też mniejsze panoramy, ale niestety głównie na matrycach TN.

TN w widescreen wogóle nie brałem pod uwagę... w szerokim ekranie
praktycznie nie da się ułożyć głowy tak żeby z jednego lub drugiego boku nie
było zniekształceń w kolorach ... szczerze odradzam TN

> http://www.widescreengamingforum.com/forum/viewtopic.php?t=2947
> http://www.widescreengamingforum.com/wiki/index.php?title=Master_Games_List_-_H

sprawę Heroes V znam na wylot, bo analizowałem ją dogłębnie, również na
forum do którego linki podałeś
zwróć uwagę, że w tabelce przy Heroesach napisane jest 'stretch' ... to
właśnie uznaję za cienki support dla widescreena. Rozciągnięte mordy i
dodatkowo wysoka rozdzielczość, czyli mam wydać kupę kasy na sprzęt,
monitor, grę i jeszcze nie móc się cieszyć normalnym aspect ratio .... nie,
dziękuję

> A to owszem, różnica jest porażająca :(

no ta belinea 101930 jest kusząca .... 1700zł, ale brak DVI, ale to podobno
nie boli

bajtucha