Re: GeForce MX / MX 400 - Ciagle zwiechy kompa

Autor: Pawel 'Jarod' <PrawdziwyAdresJest_at_Sygnaturka.serwer.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 19:53:38 MET DST

NOKGAMER wrote:

> Co do wartości, to mnie chodziło o to, że przy tak małej wartości karty
> nie ma co inwestować (wentylatory, pasta srebrowa, itp.).

Nigdzie nie pisałem, że chcę to podkręcać, zmieniać wentylatory czy coś
w tym stylu. Tak czy siak masz rację ;).

> Sprawdzałem na ORB i na mojej karcie Abit Siluro T400 64MB/128-bit było:
> 128-bit NV11 (B2) with 64MB SDR memory
> (Core: 199.66 MHz / Memory: 167.04 MHz)
> Tak więc przy 180 możesz doszukiwac się problemów z chłodzeniem, lub
> masz trefny GPU. A może już przepalony?

Ciężko powiedzieć. Sam radiator jest naprawdę maleńki (w rive mam
2x większy) choć nie zauważyłem żeby się przegrzewał, jest w sumie
lekko ciepły. Trochę gorzej to wygląda jak się dotknie palcem od strony
laminatu, tutaj jest naprawdę gorąco, wręcz parzy. Co do trefnego /
przepalonego GPU to nie wiem... w sumie mala różnica i tak jest tak
jak jest.

--
[ ODPISUJ NA TO -> mailto:my_usenet(MAŁPA)poczta.onet.pl  GG: 1555376 ]
[          "Beware! Your bones are going to be disconnected."         ]