Re: plyta do Intel Core2 Duo

Autor: mateusz <muchafly_at_NOSPAMicpnet.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 19:57:08 MET DST

Użytkownik "Aidahow" <dariuszsocha@dariuszsocha.com> napisał w wiadomości
news:eca4pv$m1l$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "mateusz" <muchafly@NOSPAMicpnet.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli już ze zintegrowana grafiką to tylko na G965.
> Aczkolwiek ja w życiu nie kupiłbym płyty ze zintegrowaną grafiką -
zwłaszcza
> wtedy gdy używałbym go do montażu video(!)

a dlaczego ?
montuje od kilku lat i nie uzywam do tego grafiki

nikt nie potrafi mi odpowiedziec do czego sluzy grafika przy montazu
dodam tylko ze 5 lat temu bylo oczywiste ze grafika nie gra roli przy
montazu.
Opinie sie zmieniaja, ale jakos nikt konkretnie nie potrafii mi
odpowiedziec.

Moze gdytbym pracowal na AP 2.0 ktory podobno wspolpracuje z grafika, ale ja
robie na AP 6.5 z karta do montazu

pozdr.
mateusz