Re: GeForce MX / MX 400 - Ciagle zwiechy kompa

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 20:45:01 MET DST

Użytkownik "Pawel 'Jarod'" <PrawdziwyAdresJest@Sygnaturka.serwer.pl> napisał
w wiadomości news:ec7fr4.3vvltpl.1@jarod.overmind...
> Tania, nie tania powinna działać. Sugerowałem się tą tabelką z benchmarka
> http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html
> i jest tak MX 400 200/166. Karta jest tak ustawiona fabrycznie więc
> przyjąłem to za normalną wartość i po prostu olałem. Przestawienie
> na GPU z 200 MHz na 180 MHz rozwiązało wszystkie problemy.

Co do wartości, to mnie chodziło o to, że przy tak małej wartości karty nie
ma co inwestować (wentylatory, pasta srebrowa, itp.).

Sprawdzałem na ORB i na mojej karcie Abit Siluro T400 64MB/128-bit było:
128-bit NV11 (B2) with 64MB SDR memory
(Core: 199.66 MHz / Memory: 167.04 MHz)
Tak więc przy 180 możesz doszukiwac się problemów z chłodzeniem, lub masz
trefny GPU. A może już przepalony?