Re: GeForce MX / MX 400 - Ciagle zwiechy kompa

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 09:34:39 MET DST

Użytkownik "Pawel 'Jarod'" <PrawdziwyAdresJest@Sygnaturka.serwer.pl> napisał
w wiadomości news:ecaek3.3vvej41.1@jarod.overmind...
> Nigdzie nie pisałem, że chcę to podkręcać, zmieniać wentylatory czy coś
> w tym stylu. Tak czy siak masz rację ;).

A ja nie pisałem o podkręcaniu. ;-)
Czasami dla dobrej pracy trzeba zmienić pastę lub założyć lepsze chłodzenie.

> Ciężko powiedzieć. Sam radiator jest naprawdę maleńki (w rive mam
> 2x większy) choć nie zauważyłem żeby się przegrzewał, jest w sumie
> lekko ciepły. Trochę gorzej to wygląda jak się dotknie palcem od strony
> laminatu, tutaj jest naprawdę gorąco, wręcz parzy. Co do trefnego /
> przepalonego GPU to nie wiem... w sumie mala różnica i tak jest tak
> jak jest.

A nie da się zamienić tego radiatora od Rivy? Przy okazji nowa pasta...

To grzanie się laminatu nie jest dobre. W sumie można tak samo czepiać się
układów, co GPU.
Niedawno widziałem wersję GF2, która fabrycznie(!!!) była bez chłodzenia.
Nawet nie wiedziałem, że to możliwe. Nie znam jednak taktowań i osiągów
takiej karty. Wszystko zależy od wersji układu. Teraz jednak uważam, że
powinieneś zmienić pastę i może chłodzenie (przy okazji odczytasz wersję
GPU).