Re: komputery używane

Autor: Populares <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 16:16:41 MET DST

Atlantis wrote:

> Coś mi się wydaje, że VISTA zmusi wielu ludzi, którzy będą chcieli być
> "na topie" do wymiany lub mocnej modernizacji posiadanego sprzętu.

Co takiego będzie Wiśta robiła, że warto będzie za to płacić parę
tysięcy zł? (Nowy sprzęt + nowy system). Czy nareszcie będzie za mnie
sama pisała prace zaliczające i to na jakiś przyzwoity stopień? Bo jak
nie, to jednak chyba się nie skuszę ;-)

P.S. XPeka mam tylko dlatego, że był na nowym komputerze. A nowy
komputer mam tylko dlatego, że poprzedni (pierwszy i używany z rozbudową
przez 9 lat) nie był przenośny i potwornie hałasował, nie można było się
skupić przy pisaniu.