Re: komputery używane

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 13:50:28 MET DST

Populares napisał(a):

> Wydaje mi się, że bardzo wiele osób potrzebuje komputera do pisania prac
> zaliczeniowych + e-mail + WWW + wypalenie krążka CD i w takim przypadku
> wykładanie się na nowy komputer z 1024 MB RAM, procesorem dwurdzeniowym,
> orazy dyskiem 120 GB jest bez sensu.

Widzisz, tylko nie każdy to rozumie i kupując kompa (zwłaszcza
pierwszego) niekiedy wykłada kasę na coś, co nie jest mu w zupełności
potrzebne. :)
A najlepszy przykład, to zakup kompa do dla dziecka ("niech się uczy") -
kończy się na tym, że komp robi za konsolę, a do tego trochę mocy
trzeba. A można mądrzej - złożyć budżetowy zestaw z małym dyskiem,
rozsądną ilością RAMu, jakąś tanią grafiką (która nie potrzebuje 100 W
:P), jednym z tańszych dostępnych procków itp., lub zwyczajnie kupić
jakiegoś używanego P3/P4 - do pisania, netu, muzyki, filmów itp w
zupełności wystarczy ze sporym zapasem. Za zaoszczędzone pieniądze można
wtedy kupić jakąś konsolkę i w ten sposób oszczędzić sobie wzywania
znajomego, sąsiada czy kuzyna co parę miesięcy, bo dzieciak znowu
rozwalił Windowsa instalując grę na grze a potem usuwając ją przez
"Delete". :P
Ja zmieniałem kompa dwa razy - gdy pojawiły się DivXy, oraz gdy okazało
się, że świeżo zakupiona karta DVB nie potrafi rozwinąć skrzydeł, bo
obraz z niektórych kanałów się przycina. :)

Coś mi się wydaje, że VISTA zmusi wielu ludzi, którzy będą chcieli być
"na topie" do wymiany lub mocnej modernizacji posiadanego sprzętu.
Znowu... :P

# /George Orwell - Rok 1984/