Re: Cichy zestaw - moja konfiguracja ...

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 19:10:24 MET DST

Indywiduum zwane *cert*, w wiadomości
<49c79$44e88446$3eb348ca$4970@news.chello.pl> wyprodukowało:

> ok, czyli wezme ta nowa barke.10 :-)), tj dokladnie model jaki jest
> najtanszy dostepny w moim sklepie Barracuda 7200.10 320GB 16MB

Bardzo chwalony przez znajomych :) Choć nie przez ekstremistów
wyciszania.

> sadzisz jednak ze bedzie on mniej slyszalny(juz zamontowany na
> Sharkoonie lub scytheBox) niz Samsung ??

Powiem szczerze nie wiem. Samsung ma tę zaletę, że można w nim włączyć
AAM (wyciszenie głowic kosztem czasu dostępu, czyli wydajności), w
Seagate się nie da. Przy włączonym AAM Samsung powinien być kapkę
cichszy. Ale obawiam się, że to i tak o kant d*** potłuc, bo pewnie
wszystko zależy od danego egzemplarza. Cechy akustyczne dysków są mało
powtarzalne niestety :( Myślę, że średnio z obu byłbyś podobnie
zadowolony.

Naprawdę ciche są jednak dopiero dyski 2.5", ale te są i drogie i mało
wydajne.

> no to moze patriot Dual 2x512 400MHz KH, koszt to ok 390zl...moga byc ?ew
> co polecasz w tej cenie.

Porządne :) Generalnie z większością markowych źle nie trafisz..

> P.S. a co sadzisz o zasilaczach Antec NeoHE , sa o ile dobrze pamietam
> wersje 430 i 500W...czy sa lepsze od Seasonica pod wzgledem przyslowiowej
> ciszy ?? ok, wiecej pytan nie pamietam :-))))

Wg testów (SPCR) nie są, a poza tym ludki za wielką wodą (tam jakoś
Anteci popularniejsze) narzekają na kompatybilność (!!) z płytami
głównymi (głównie Asusa właśnie).

SeaSonica sam mam i szczerze polecam. Jak dla mnie to narazie jedyny
wentylatorowy PSU, którego niekoniecznie trzeba modować ;) Choć, przy
braku wentyli kapkę może go być słychać. No, ale jak nie SS, to już
chyba tylko pasywki jak Silverstone, Yesico, Phantom 300 zostają...

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>