Re: komputery używane

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 21:50:48 MET DST

Populares napisał(a):

> Co takiego będzie Wiśta robiła, że warto będzie za to płacić parę
> tysięcy zł? (Nowy sprzęt + nowy system). Czy nareszcie będzie za mnie
> sama pisała prace zaliczające i to na jakiś przyzwoity stopień? Bo jak
> nie, to jednak chyba się nie skuszę ;-)

Nie zupełnie. :P Ma mieć zintegrowaną funkcję sterowania systemem za
pomocą głosu, no i oczywiście z możliwością dyktowania dokumentów
komputerowi. ;) Tyle tylko, że oficjalna prezentacja kilka tygodni temu
zakończyła się wybuchem śmiechu na widowni, przynajmniej na początku, za
drugim razem już nie było problemu. ;P
Jedyna rzecz jaka mi się podoba w tym systemie to możliwość nagrywania
pakietowego na nośnikach RW prosto pod systemem, bez instalowania
żadnych wynalazków w styli InCD, które lubią generować kłopoty. Pod
VISTA można zwyczajnie kliknąć prawym przyciskiem i sformatować RW jak
dyskietkę, a potem kopiować pliki. Pod XP można w ten sposób obsługiwać
bez dodatkowego softu jedynie DVD-RAM.
BTW jest mały znacz czasu - czytałem pewien artykył związany z tym
zagadnieniem i o ile kiedyś w opisie techniki zpisu pakietowego
posługiwano się porównaniem do "Floppy Disc", to teraz to się zmieniło,
jest "USB Flash Drive". :P

> P.S. XPeka mam tylko dlatego, że był na nowym komputerze. A nowy
> komputer mam tylko dlatego, że poprzedni (pierwszy i używany z rozbudową
> przez 9 lat) nie był przenośny i potwornie hałasował, nie można było się
> skupić przy pisaniu.

A co Ty miałeś przedtem? Linuksa? ;P Jeśli w2k, to jeszcze rozumiem
twoją wypowiedź, ale jeśli napiszesz, że w98 to nie rozumiem wcale -
niestabilne bydle, co chwilę "blue screen of death" czy jakiś inny błąd,
a multitasking rozumiany w ten sposób, że zwis jednego programu wysypuje
cały system. ;P XP bije to coś pod każdym względem na głowę... Może jest
"trochę" bardziej RAMożerny, ale cóż...
A hałas to akurat najmniejszy problem. :) Co to kupić nowe, lepsze
wiatraki? ;) Przenośność... Fakt, to jest argument...

# /George Orwell - Rok 1984/