Re: Czym naprawić dysk twardy?

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 02:38:48 MET DST

> E tam, kolejny mit. Po pierwsze, jest najczęściej
> stosowanym narzędziem spośród innych tego typu, stąd
> największa liczbowo ilość zgłaszanych problemów.

Zgadza się, dotyczy to nie tylko tego programu i problemów
z nim związanych. Jednak wg. mnie program ten jest wadliwy z
punktu widzenia samych zasad działania. Tzw. twarde narzędzia
robią co im sie każe, bez ostrzeżenia o możliwych skutkach i
to użytkownik odpowiada za swoje czyny. Musi po prostu być
świadomym i wprawnym użytkownikiem danego narzędzia. Natomiast
PM w tym zakresie to "ni pies ni wydra". Interfejs okienkowy,
przyjazny, a program niepewny i często się "wykrzacza" z fatalnym
skutkiem. I nie wiadomo co było przyczyną, ponieważ program działa
na wbudowanym skrypcie, wykonując kolejne czynności, ale nie tworzy
logów. Nie można również cofnąć wykonanych czynności. Jest niepewny
w działaniu i to go całkowicie dyskwalifikuje. Na grupach znajdziemy
masę rozpaczliwych próśb o pomoc w odzyskaniu danych utraconych na
skutek jego użycia. Nie widziałem jakoś podobnych postów na temat
Resize Partition, czy innych małych, a sprawnych narzędzi.

Pozdrawiam

--
Remek