Re: Czym naprawić dysk twardy?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 01:00:52 MET DST

"Remek" napisał:

> To jest kara za grzebanie w komputerze programami narzędziowymi
> bez zrobienia wcześniej backupu danych.

;-)

> A jeśli chodzi o PM, to chyba najgorszy program z tego gatunku.

E tam, kolejny mit. Po pierwsze, jest najczęściej stosowanym narzędziem
spośród innych tego typu, stąd największa liczbowo ilość zgłaszanych
problemów. Założę się, że procentowo wcale by to tak źle nie wyglądało. Po
wtóre, brak elementarnej "kultury użytkowania" - praca bez UPS-a, brak
świadomości tego, co i jak można osiągnąć przy jego użyciu, operacje spod
Windy zamiast z dyskietki lub CD, próby stosowania archaicznych wersji do
nowych typów i rozmiarów partycji. A stosowanie PM 7 do obsługi woluminów pod
XP jest co najmniej nieporozumieniem. W ten sposób ja np. mogę stwierdzić, że
WinAmp to najgorszy program z tego gatunku - bo wersja 3.x nie potrafi
odtworzyć *.mp3 z polskimi znakami w nazwie pliku lub w tagu.

JoteR