Re: Czym naprawić dysk twardy?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 01:37:52 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ec8595$bg4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ;-)

> E tam, kolejny mit. Po pierwsze, jest najczęściej stosowanym
> narzędziem
> spośród innych tego typu, stąd największa liczbowo ilość zgłaszanych
> problemów. Założę się, że procentowo wcale by to tak źle nie
> wyglądało. Po
> wtóre, brak elementarnej "kultury użytkowania" - praca bez UPS-a, brak
> świadomości tego, co i jak można osiągnąć przy jego użyciu, operacje
> spod
> Windy zamiast z dyskietki lub CD, próby stosowania archaicznych wersji
> do
> [...]

Myślę, że problem tkwi gdzie indziej. Programy tego typu NIE MOGĄ SIĘ
WYWALAĆ bez powodu, bo to najczęściej oznacza pad obrabianej partycji.
Niech sobie programiści wbiją w zakute pały, że jak czegoś program nie
zna, to niech się tego nie tyka (vide nowsze wersje NTFS). Twój Winamp -
jak nie ma jakiegoś plugina - to nie usiłuje otwierać nieznanych mu
plików i w nich grzebać, prawda? To czemu PM to robi? Zresztą, pół biedy
jeśli zacznie robić i podda się w połowie pracy cofając wprowadzone
zmiany... ale on nawet tego nie potrafi. No i - czemu się przy tym
wywala??? Przecież to jest ewidentna niedoróba i bubel programistyczny.
Taki program nie powinien był w ogóle trafić na rynek. I jeszcze taka
firma jak Symantec się pod nim podpisuje... szczyt.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/