Re: GeForce MX / MX 400 - Ciagle zwiechy kompa

Autor: Pawel 'Jarod' <PrawdziwyAdresJest_at_Sygnaturka.serwer.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 16:56:03 MET DST

NOKGAMER wrote:

> Ogólnie, to karta zbyt tania by się nią bawić. Oczywiście, możesz zdjąć
> radiator, oczyścić, nałożyć na nowo pasty i założyć radiator, a nawet
> dokręcić na niego wentylator. Jeszcze co mi przychodzi do głowy, to
> sprawdzić taktowania GPU/memory (karta może pamiętać zmiany) - powinno
> być max 150/166 MHz, awentualnie zmniejsz. Nic więcej nie zrobisz.
> Sterowniki najlepsze dla GF2 MX200/400 to chyba 21.83 . Najlepiej
> poszukaj takich z certyfikatem (choć nie wiem czy nowy DirectX je "uzna").

Tania, nie tania powinna działać. Sugerowałem się tą tabelką z benchmarka
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html
i jest tak MX 400 200/166. Karta jest tak ustawiona fabrycznie więc
przyjąłem to za normalną wartość i po prostu olałem. Przestawienie
na GPU z 200 MHz na 180 MHz rozwiązało wszystkie problemy.

--
[ ODPISUJ NA TO -> mailto:my_usenet(MAŁPA)poczta.onet.pl  GG: 1555376 ]
[          "Beware! Your bones are going to be disconnected."         ]