Uszkodzony dysk twardy

Autor: Jarosław Chmielewski <jarek_at_beztego.cf-i.com>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 21:04:57 MET DST

Witam.
Może ktoś z Was jest w stanie mi pomóc.
Padł mi w Notebooku dysk Seagate 40GB Model ST94011A
Większość danych oczywiście mam zBackup-owanych, ale tak się nieszczęśliwie
stało, że dysk padł na wakacjach i są na nim zdjęcia z cyfrówki i filmy z
wakacji. Dysk rzęzi, cyka, stuka i tyle. BIOS go nie widzi. Kupiłem już
drugi dysk do Notebooka, a tego umieściłem w kieszeni USB I-BOX-a do dyków
2,5".
Niestety - Windows go nie czyta, choć raz go zauważył nawet.
Potrzebuję dostać się do tego dysku na kilkadziesiąt minut, aby przegrać max
3 GB danych.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Pozdrawiam

--