Re: Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3205-62E2PL - czy warto kupić ?

Autor: ikselka <iksel_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 16:52:37 MET DST

czarny_kruk napisał(a):
> pozdrawiam i milego szukania.
Dzięki za wszystkie uwagi, przeczytałam je dokładnie. Dell'e
spotkałam w internecie w kilku sklepach int. , bardzo mi się
podobają, takoż kilka IBM - może odżałuję ok. 5k. ; mam ochotę
właśnie na Dell - ta 3-letnia gwarancja i to , co napisałeś o
serwisie , jest bardzo zachęcające, a jak już kupować, to porządny
sprzęt i przyzwoicie serwisowany - na miarę moich możliwości
finansowych oczywiście. Jeszcze raz dziękuję, zarówno Tobie, jak
wszystkim poprzednikom, za Wasz cenny czas poświęcony na dyskusję.
Bardzo mi pomogła, będę mogła dzięki niej troszkę pomóc w
zakupie także kilku innym osobom :-)
Pozdrawiam serdecznie !