[problem z zasilaniem] D-LINK router DI-604

Autor: :> PABLO <:) <pablogit.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 17:07:09 MET DST

witam,
Popełniłem tranzakcję na allegro, której owocem miał być świetny router DI-604.
Zaraz po odbiorze przesyłki zabrałem się za instalację i ...
po 1,5 godz pracy padło łącze z powodu ... jak się okazało padł zasilacz.
Długo się nie zastanawiałem i podłączyłem laboratoryjny zasilacz regulowany.
Ustawiłem przepisowo 4,8V i ... poszło, ale po około 0,5 godz pracy zasilacz
odłączył zasilanie (nie wiem z jakiego powodu) w każdym razie bardzo się nagrzał.
Mierzyłem prąd pobierany przez router i wyszło około 1A, co wydaje mi się
normą, gdyż orginalny zasilacz dawał 2A.
Z drugiej strony co tam pobiera 1A ? chyba to ciepło co się wytwarza.
Nie mogłem nigdzie znaleźć jakiś norm dotyczących pracy tego sprzętu więc może
ktoś z Was miałpodobny przypadek i zna rozwiązanie ?

PS. Sam router też się bardzo grzeje.

pzdr