Re: Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3205-62E2PL - czy warto kupić ?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 18:00:03 MET DST

Indywiduum zwane *ikselka*, w wiadomości
<1155722061.220709.89160@i42g2000cwa.googlegroups.com> wyprodukowało:

> Powtórzę pytanie o Linux: nie wiem, czy sa wersje ww aplikacji pod
> ten system? - to ważne, proszę o odpowiedź. To chyba zdecyduje w

System zawsze można zmienić, tylko to koszty dodatkowe.
Ale jeśli chodzi o przydatność Linuksa dla aplikacji na studiach to
jest ona generalnie nikła ;] No chyba, że to głównie administracja
sieciami...

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>