Re: kontroler SATA na Pci zapcha PCI ?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 14:20:56 MET DST

Dnia 17.8.2006, |3eR|<0 napisał(a):

> Czy jeśli będę jednocześnie pracował na karcie (przesyłał pliki) , korzystał
> z aplikacji muzycznych Cubasesx 3, i jednocześnie zgrywał cos z dysków na
> kontrolerze PCI, czy może dojśc do zapchania PCi.

IMO mało prawdopodobne.
Bardziej obawiałbym się tego, że przy jednoczesnym dostępie do danych na
tym samym dysku dysk zacznie "rzeźbić".
Cubase nie powinien mieć praktycznie żadnego wpływu na to - w końcu MIDI
to bardzo mało danych do przesłania.

> Jeśli tak to jak to się bedzie objawiać

Zwolnieniem transferu z i do urządzeń, w ekstremalnych przypadkach do
chwilowego zerwania.

> i jak tego unkiknąć.

Np. zgrywając na dyski podpięte do 'hosta' na płycie gł (z pominięciem
PCI).

> Najlepiej było by kupic nową płyte z nowym prockiem która ma 4xsata, dobrze
> to wiem...niestety tak samo dobrze wiem, ze nie mam kasy na to.

Bez przesady. Powinieneś też wiedzieć, że kiedyś nie było tej klasy
sprzętu i jakoś "muzycy" sobie radzili. Łza się w oku kręci na myśl o
Amidze + Music-X. ;D

--