Re: Karta TV i menu magnetowidu

Autor: Edd <eddsoft_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 14:22:28 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> BTW opisz jeszcze *dokładnie* to menu. Czy na telewizorze
> jak włączasz menu to się pokazuje ono na *osobnym* ekranie,
> bez obrazu wideo w tle? Jeśli tak, to co się dzieje na
> komputerze w tej sytuacji -- obraz znika całkiem?

Menu jest na niebieskim tle i ma białe napisy.
Magnetowid jak jest połączony z tv tylko kablem koncetrycznym to na
kanale na którym jest obraz z kasety, jak nacisne przycisk na pilocie
pojawia się menu - niebiskie tło i białe napisy, w tle słychać dźwięk z
kasety (tak ma być). Natomiast na kompie jak odtwarzam kasete w momencie
włączenia menu, obraz staje w miejscu albo robi się niebieski(napisów
wogóle nie ma), ale dźwięk z kasety słychać.

Próbowałem też zmieniać w magnetowidzie kanał modulatora (moge wybrać z
zakresu 22-69), ale nic to nie daje.