Re: kontroler SATA na Pci zapcha PCI ?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 14:50:45 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:3mdfhg9i0204$.dlg@smutas.org...

> IMO mało prawdopodobne.
> Bardziej obawiałbym się tego, że przy jednoczesnym dostępie do danych na
> tym samym dysku dysk zacznie "rzeźbić".
> Cubase nie powinien mieć praktycznie żadnego wpływu na to - w końcu MIDI
> to bardzo mało danych do przesłania.
Taka od urządzenia MIDI idzie bardzo mało danych. Niestety coś takiego jak
wtyczki VST są bardzo pamięcio żerne i potrafia zawalic najelpszego procka i
ram.
Ale licze na to, że będzie ok.

> Zwolnieniem transferu z i do urządzeń, w ekstremalnych przypadkach do
> chwilowego zerwania.

> Np. zgrywając na dyski podpięte do 'hosta' na płycie gł (z pominięciem
> PCI).

> Bez przesady. Powinieneś też wiedzieć, że kiedyś nie było tej klasy
> sprzętu i jakoś "muzycy" sobie radzili. Łza się w oku kręci na myśl o
> Amidze + Music-X. ;D
> --
> _____ __________________________
> \` Y (__) __\` | | | '/
> T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559
> [...]

Dzisiaj miałem okazje, przekonać sie na właśnej skórze o jakrze nie udacznym
rozwiązaniu technologicznym systemów RAID.
Mianowiscie, zdawało mi się, że utworzona MACIERZ RIDE na dowlonej płycie,
będzie bezporblemowo wykrywalna na innej płycie z sata.
Okazuje się, że każda płyta jak by indiwidualnie "tworzy" sobie macierz,
dyski... i nie ma prawa działać na innej.. taka macierz jest już na zwsze
związana, ze swoja płytą. Nawala Ci płyta, musisz kupic taka samą, żeby
ewentualnie zgrać dane z dysków.
Porażka niestety.
No chyba, że są jakies inne sposoby...ale ja na taki nie wpadłem.