kontroler SATA na Pci zapcha PCI ?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 13:48:10 MET DST

Witam.
Obecnie mam Abit Ic7 jak wiemy ta płyta niestety ma tylko 2 złącza SATA. Mam
je zajęte od 2 lat. Działaja poprawnie w RAID 0 2x80GB IBM.

Dokupiłem sobie kolejne 2 dyski 2x250GB, i podłącze je pod kontroler który
zakupułem, na PCI.
Na złączach PCi mam jeszcze karte sieciową 3com i karte muzyczna z
technologia ASIO.
Czy jeśli będę jednocześnie pracował na karcie (przesyłał pliki) , korzystał
z aplikacji muzycznych Cubasesx 3, i jednocześnie zgrywał cos z dysków na
kontrolerze PCI, czy może dojśc do zapchania PCi.
Jeśli tak to jak to się bedzie objawiać i jak tego unkiknąć.

Najlepiej było by kupic nową płyte z nowym prockiem która ma 4xsata, dobrze
to wiem...niestety tak samo dobrze wiem, ze nie mam kasy na to.

Dzieki.