Re: HDD sam się wyłącza !

Autor: siwy <siwy_at_siwy.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 00:53:00 MET DST

adasiek napisal:

> no tak - to bardzo ciekawe, tylko ze "rozpoczeto zrzucanie..." oznacza
> ni mniej ni wiecej tylko tyle, ze _NA_ _DYSK_ jest zrzucana zawartosc
> pamieci operacyjnej; tworzy sie plik zdaje sie minidump lub memory.dmp
> - ten pierwszy to 64kB, drugi moze miec wielkosc nawet calej pamieci;
> w kazdym razie: jezeli plik sie tworzy, to jest dosyc logicznym, ze
> dysk wylacza sie _PO_ niebieskim ekranie;

aha, nie wiedziałem. wydawało mie się, że kompletnie odwrotnie (co
faktycznie teraz wdaje sie nielogiczne) tzn. "blue screen" jest wynikiem
wyłączenia hdd.

zgadza sie. w folderze C:\WINDOWS\Minidump mam już 10 plików
typu Mini073106-01.dmp i podobnych, mają po 88kB.

tego większego memory.dmp nie ma i z tego co piszesz to sie zgadza,
skoro miałby byc wiekszy, to cala operacja trwala by dłuzej, a trwa
bardzo krótko, stąd zmyłka, bo wszystko dziej sie w ułamku sekundy.
a tak z ciekawości, to po co cala ta operacja? mozna sie z tych plikow
czegos dowiedziec?

tak jak piszę w watku wyżej, memtest wykrył przez 40 minut 24 błędy (i
nie było to jego ostatnie słowo).

co ciekawe wszystkie aplikacje dzialaja i nie ma zadnych problemow
oprocz tego nieszczesnego winampa /i sporadycznie dial-up'a/

siwy