Problem z myszą laserową

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 00:51:11 MET DST

Mam wielki problem z Myszą firmy Trust "MI-7500X Wireles Laser Mouse"

Jest to bezprzewodowa mysz laserowa.
Wczoraj z minuty na minutę przestała działać.

Jest w pełni naładowana. Próbowałem nawet z innymi bateriami i inną bazą.
Bez zmian.
Gdy nią poruszam nic się nie dzieje i baza też nie reaguje.

Problem dotyczy tylko ruchu. Wszystkie inne klawisze funkcjonują poprawnie i
też widać to na bazie bo miga światełko.

Ani mi nie spadła, ani nie została zalana wodą.
Co może być w takim razie przyczyną?