Re: HDD sam się wyłącza !

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 01:02:31 MET DST

"siwy" <siwy@siwy.pl> wrote in news:ebtj93$dne$1@atlantis.news.tpi.pl:

> zgadza sie. w folderze C:\WINDOWS\Minidump mam już 10 plików
> typu Mini073106-01.dmp i podobnych, mają po 88kB.
>
> tego większego memory.dmp nie ma i z tego co piszesz to sie zgadza,
> skoro miałby byc wiekszy, to cala operacja trwala by dłuzej, a trwa
> bardzo krótko, stąd zmyłka, bo wszystko dziej sie w ułamku sekundy.
> a tak z ciekawości, to po co cala ta operacja? mozna sie z tych plikow
> czegos dowiedziec?

nie wiem do czego to sluzy; moze ktos kto dostapil zaszczytu supportu
ze strony M$ zostal poproszony o przeslanie tego? jezeli chcesz miec
duzy plik to prawoklik w "Moj komputer" wybierz "Wlasciwosci" zakladka
"Zaawansowane" i klinij w ustawienia przy "Uruchamianie i odzyskiwanie";
tam mozesz wybrac pelny zrzut pamieci; przekonasz sie, ze dysk dziala
w trakcie gdy na ekranie jest BSOD;

> tak jak piszę w watku wyżej, memtest wykrył przez 40 minut 24 błędy (i
> nie było to jego ostatnie słowo).

sprobuj ustawic pamiec mniej agresywnie jezeli nie zalezy Ci bardzo
na wydajnosci (zwieksz CAS, RAS, zmniejsz taktowanie pamieci);

> co ciekawe wszystkie aplikacje dzialaja i nie ma zadnych problemow
> oprocz tego nieszczesnego winampa /i sporadycznie dial-up'a/

to jest taka ciekawostka w Windows; skoro podsystem pamieci jest
uszkodzony, a Windowsowi to nie przeszkadza, to mozna sie tylko
domyslac, ze Windows nie wykorzystuje tego podsystemu w 100%; gdyby
bylo inaczej kazdy najdrobniejszy blad skutkowalby zawieszeniem;

pzdrv;
adas;