Re: HDD sam się wyłącza !

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 00:17:56 MET DST

"siwy" <siwy@siwy.pl> wrote in news:ebtaaj$f68$1@nemesis.news.tpi.pl:

> taki problem:
>
> zauważyłem, narazie w dwóch sytuacjach niepokojące zdarzenie.
> odpalam winampa, który sobie gra, gra i gra i nagle, niespodziewanie
> pojawia się niebieski ekran "rozpoczęto zrzucanie pamięci fizycznej
> etc".
> na początku nie wiedziałem o co chodzi, ale po kilku razach
> przysłuchałem się dokładnie
> i wiem, że wyłącza się HDD, bo przy ponownym odpalaniu kompa słychać jak
> rusza, czego wcześniej nie było.

no tak - to bardzo ciekawe, tylko ze "rozpoczeto zrzucanie..." oznacza
ni mniej ni wiecej tylko tyle, ze _NA_ _DYSK_ jest zrzucana zawartosc
pamieci operacyjnej; tworzy sie plik zdaje sie minidump lub memory.dmp
- ten pierwszy to 64kB, drugi moze miec wielkosc nawet calej pamieci;
w kazdym razie: jezeli plik sie tworzy, to jest dosyc logicznym, ze
dysk wylacza sie _PO_ niebieskim ekranie;

pzdrv;
adas;