Re: Bardzo cichy zestaw-propozycja.

Autor: Jaroslaw Banachowicz <banjar1_spam_at_lido.net>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 16:26:20 MET DST

Ja bym dal na procka pasywny radiator Thermaltake'a lub Scythe'a plus
ewentualnie jakis cichy, 120mm wiatrak albo dwa w obudowie (skrecone na
minimum sa bezdzwieczne). Do pasywnej grafy i plyty i tak sie przyda cos
wysysajacego powietrze z obudowy. Cieplym powietrzem z proca zajmie sie
wentyl zasilacza (patrz nizej). A jak cos bedzie przy okazji jeszcze dmuchac
na hdd, to juz w ogole super.

> Najwiekszy klopot mam z obudowa i zasilaczem

Obudowa: LianLi albo PC 6070 SE albo nowsza PC 101A
Zasilacz: Seasonic 480W

Mam cos takiego, no prawie.... obudowa SilentMaxx z matami wytlumiajacymi.
Do tego Intel 2.8GHz Northwood, Radek 9600 (pasywny), 2x80mm papst (120mm
bylyby lepsze, ale nie do mojej obudowy) i jestem zadowolony. Bark mi tylko
wlasnie umiejscowienia hdd w strumieniu powietrza z ssacego wentylatora.

Pozdrawiam.

--
Dzid