Re: Bardzo cichy zestaw-propozycja.

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 21:20:46 MET DST

localhost wrote:

> Najwiekszy klopot mam z obudowa i zasilaczem, na te komponenty moga
> wydac duzo :-) nawet dajmy na to 800zl, chce tylko by zasilacz byl
> albo pasywny[wyczytalem jednak na forach, ze takowe lubia sie psuc :-(
> ]albo maxymalnie bezglosny , nie musi miec za to 500 lub 600W bo nie
> potrzebuje zestawu dla gracza..cena 500-600zl mnie nie porzerazi ale
> jakbyscie mogli zaproponowac cos w dobrej cenie i najcichszego(!!) to
> byloby super ;-)

Nie ma sensu kupować pasywnego zasilacza, bo i tak będziesz musiał
zamontować wentylator do wyciągania ciepłego powietrza z obudowy.
Chyba, że chcesz mieć chłodzenie wodne. To też nie jest głupi pomysł.

A najcichszy zasilacz? Powiem Ci coś, kup jakikolwiek dobry zasilacz i
wymień w nim wentylator np. na jakiś z Arctic Cooling . Utracisz co
prawda gwarancję, ale i tak się opłaci, bo taki wentylator kosztuje
7zł, a z zasilaczem musiałbyś dać za niego z 500zł.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur