Re: Bardzo cichy zestaw-propozycja.

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 16:25:02 MET DST

localhost wrote:

> Procek Athlon AM2 3200+ z wentylatorem Zalman/thermaltake ..ktory
> polecacie aby byl jak najcichszy..

scythe ninja - jeden z lepszych radiatorow.

> Najwiekszy klopot mam z obudowa i zasilaczem, na te komponenty moga
> wydac duzo :-) nawet dajmy na to 800zl, chce tylko by zasilacz byl
> albo pasywny[wyczytalem jednak na forach, ze takowe lubia sie psuc
> :-( ]albo maxymalnie bezglosny , nie musi miec za to 500 lub 600W bo
> nie potrzebuje zestawu dla gracza..cena 500-600zl mnie nie porzerazi
> ale jakbyscie mogli zaproponowac cos w dobrej cenie i
> najcichszego(!!) to byloby super ;-)

skoro pasywne odpadaja to moze to

http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=84_95&products_id=1348 ew z
lektury silentpcreview.com wynika ze jest jeszcze drugi model zasilacza
polpasywnego ale nie jest sprzedawany w polsce. W wyzej wymionoym
serwisie jest tez test tego zasilacza ale za granica jest on sprzedawany
pod inna marka, przegladajac tamto forum doszedlem jaka i wtedy
znalazlem test.

> Obudowa chcialbym aby byla nie
> za mala, ale jednak bez dodatkowych wiatraczkow
> [czy przy pasywnym zasilaczu obedzie sie bez takowych ??]

Na moje oko nie obedzie sie.

--
Pozdrawiam Tomek