Bardzo cichy zestaw-propozycja.

Autor: localhost <localhost_at_localhost.com>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 15:09:05 MET DST

Chce zlozyc bardzo cichy zestaw, do netu, pracy biurowej, okazjonalnie gry,
nie sa mi wiec potrzebne najnowsze cacka techniki ;-)

Postawilem sobie za cel zlozenie maxymalnie BEZGLOSNEGO zestawu.To jest dla
mnie priorytet !!

Procek Athlon AM2 3200+ z wentylatorem Zalman/thermaltake ..ktory polecacie
aby byl jak najcichszy.. a to wszystko naplycie Asus M2N-E..chyba dobra
plyta z pasywnym chlodzniem ?

Pamieci potrzebuje 1GB, polecacie w jednej kostce czy w dwoch po 512 i jakie
wybrac ?

Dysk 250-300GB, uzywam starej Barracudy 80GB i wcale nie uwazam jej za cicha
wiec tu nie wiem,ktory producent oferuje teraz ciche i trwale twardziele ?

Grafika Gibabyte 7300GT [320zl]lub 7600GT (pasywnie chlodzona za ok 650zl)

Najwiekszy klopot mam z obudowa i zasilaczem, na te komponenty moga wydac
duzo :-) nawet dajmy na to 800zl, chce tylko by zasilacz byl albo
pasywny[wyczytalem jednak na forach, ze takowe lubia sie psuc :-( ]albo
maxymalnie bezglosny , nie musi miec za to 500 lub 600W bo nie potrzebuje
zestawu dla gracza..cena 500-600zl mnie nie porzerazi ale jakbyscie mogli
zaproponowac cos w dobrej cenie i najcichszego(!!) to byloby super ;-)
Obudowa chcialbym aby byla nie za mala, ale jednak bez dodatkowych
wiatraczkow
 [czy przy pasywnym zasilaczu obedzie sie bez takowych ??] podobaja mi sie
Antec lub Thermaltake ale co tu wybrac--patrzac na oferty skepow glowa boli.

Za wszystkie cennne rady pieknie dziekuje i bardzo prosze o wszelkie
sugestie
[zwlaszcza co do tego zasilacza i o obudowy]