Re: streamer i kasetka DAT

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 23:15:32 MET DST

On Thu, 10 Aug 2006 22:42:06 +0200, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
wrote:

>Na jednej z linuksowych grup polecili inny sposób, który też może okazać
>się wygodny. Częstszy backup różnicowy na dysk komputera ze streamerem
>przez sieć i rzadziej nagranie tego na tasiemkę.

sam dokladnie tak robie, nawet nie na linuxie. jedna roznica to, to,
ze "sledze" wersje plikow i nie nadpisuje starszych, a jedynie
zmieniam im nazwy.

>To drugie można
>przecież chyba spokojnie załatwić z konsoli przez SSH. :)

pewnie, albo do crona dopisac.

>A tak przy okazji. :) Wiem, że ten temat był już poruszany, ale...
>Sądzisz, że jest duża szansa trafić na dobry egzemplarz? ;) Wspominałeś,
>że w twoim przypadku większość tego typu urządzeń charakteryzowała się
>dużą niezawodnością. Jednak niekiedy ludzie straszą, chociaż tak zwykle
>jest w przypadku kupowania używanego sprzętu. :) Z drugiej strony ludzie
>mają w domach dwudziestoletnie magnetowidy, które działają. ;)

po pierwsze to starej daty juz sprzet i bog jeden wie, gdzie on byl i
co robil. nie wiem co ci poradzic. na dwoje babka wrozyla. jakbys
kupil mojego DDS'a to bys sie prawdopodobnie srogo przejechal, nawet
jakbym go solidnie odkurzyl i odkocił. <rs>