Re: streamer i kasetka DAT

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 00:24:31 MET DST

rs napisał(a):

> pewnie, albo do crona dopisac.

Ewentualnie jakiś ładny skrypt napisać. :) Chyba są jakieś programy na
Linuksa do obsługi tego typu sprzętu obsługiwane z konsoli. :)

> po pierwsze to starej daty juz sprzet i bog jeden wie, gdzie on byl i
> co robil. nie wiem co ci poradzic. na dwoje babka wrozyla. jakbys
> kupil mojego DDS'a to bys sie prawdopodobnie srogo przejechal, nawet
> jakbym go solidnie odkurzyl i odkocił. <rs>

Właściwie to słyszę dwie skrajne opinie - jedni mówią, że streamer jest
wyjątkowo trudno zajechać inni dopuszczają taką możliwość. :)
Mimo wszystko wydaje się, że ryzyko jest mniejsze niż w przypadku
używanego CD-ROMu czy nagrywarki. :)
Poza tym co robił? Sprzęt o którym mowa prawdopodobnie pochodzi z
demontażu sprzętu pracującego w jakiejś firmie, a więc prawdopodobnie
przez jakiś czas siedział sobie w serwerze i robił co do niego należało.
:) A tak poza tym... Jak powiedziałeś - "sprzęt starej daty", co wcale
nie musi oznaczać bubla. :) Znam sporo przypadków (w tym kilka z
własnego doświadczenia) kiedy ludzie używają starego (niekeidy właśnie
zakupionego z drugiej ręki) sprzętu komputerowego, który się świetnie
sprawuje. :)
Tak więc nie pytam o to, czy zakup używanego sprzętu komputerowego
sprawia ryzyko, chodzi mi o to, czy streamery są jakoś wyjątkowo
delikatnie. :) Chociaż z niektórych wypowiedzi można wyciągnąć wniosek,
że nie jest tak źle. W końcu po sprzęcie, który na starcie kosztuje
kilka tysięcy zł można się spodziewać solidnego wykonania chyba. :P

# /George Orwell - Rok 1984/