Re: streamer i kasetka DAT

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 22:42:06 MET DST

rs napisał(a):

> tak, ale do tego trzeba wyrafinowanego (czytaj drogiego) softu i za te
> opcje pewnie trzeba dodatkowo zaplacic. nie wiem czy isnieje soft,
> shareware lub darmowy, ktory by to robil. <rs>

Na jednej z linuksowych grup polecili inny sposób, który też może okazać
się wygodny. Częstszy backup różnicowy na dysk komputera ze streamerem
przez sieć i rzadziej nagranie tego na tasiemkę. To drugie można
przecież chyba spokojnie załatwić z konsoli przez SSH. :)

A tak przy okazji. :) Wiem, że ten temat był już poruszany, ale...
Sądzisz, że jest duża szansa trafić na dobry egzemplarz? ;) Wspominałeś,
że w twoim przypadku większość tego typu urządzeń charakteryzowała się
dużą niezawodnością. Jednak niekiedy ludzie straszą, chociaż tak zwykle
jest w przypadku kupowania używanego sprzętu. :) Z drugiej strony ludzie
mają w domach dwudziestoletnie magnetowidy, które działają. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/