Re: Literatura komputerowa - Alternatywa dla Chip-a

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 14:24:09 MET DST

Piotr Wydymus napisał(a):
> Rynek się zmienia, bo świat się zmienił.
Na gorsze:-(

  Dostęp do informacji jest o wiele
> łatwiejszy przez internet w związku z tym gazety muszą przejść na lżejszy,
> rozrywkowy styl.

Dlaczego muszą? Wszystko ma się stać kolorowymi brukowcami?

Po prostu czytasz w wolnym czasie dla przyjemności (ja np.
> lubię zabrać sobie coś do poczytania nad wodę, ale nie koniecznie musi to
> być podręcznik do fizyki molekularnej).

Dlaczego popadasz w skrajności? Ja tam chłonąłem takiego Bajtka mimo, że
miał 100x wyżyszy poziom niż taki CHIP:-( (a powinno być przecież
odwrotnie, bo Bajtka robili amatorzy, a CHIP'a robią profesjonaliści
ROTFL:-) )Mi czytanie Bajtka sprawiało przyjemność, niestety CHIP'a już
nie, mimo, że jest "lżejszy".A nad wodę to się bierzę dziewczynę, a nie
gazetę do poczytania:-)

  Jeśli szukam wiedzy, siadam przed
> komputerem lub idę do księgarni/biblioteki.

W takim razie nie może być już gazet komputerowych na wysokim poziomie?
To nasza cywilizacja jest już tak chora na debilizm? :-(

> Nie opowiadaj bzdur. ;) Co wyszydzane?

Nie zauważasz, że pozytywne wartości przestały się dla ludzi liczyć?
Celowo nie podam Ci przykładów, masz oczy to widzisz na czym opiera się
świat! To już naprawdę NTG

Szanujemy się nawzajem i zdajemy sprawę ze
> swojej niewiedzy (np. w kwestii komputerów). Tak ma być. Tak jest dobrze i
> normalnie.

I znowu NTG: czytałeś może Orwella, Rok 1984? Jak Ci się nie chce czytać
to obejrzyj film pod tym samym tytułem lub polskie produkcje: "Wojna
Światów", Golem" i "Obi-oba - koniec cywilizacji". Piotra
Szulkina.Zobaczysz opowieści o naszyach czasach, wtedy może zrozumiesz

Tomaszek