Re: Podłączenie 2-óch dysków

Autor: Piotr Stefańczyk <sashx_at_interia.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 14:25:35 MET DST

"PxxBxx" <przemek@pxxbxx.com> wrote in message
news:ebf3vq$1tn$1@inews.gazeta.pl...
> Witam! Mam płytę główną Gigabyte GAK8NF9 i dysk SAMSUNG HD160JJ SATAII.
> Chciałbym dokupić drugi identyczny dysk ale nie jestem pewien czy wszystko
> będzie chodziło tak jak należy bo nie potrafiłem zmusić kompa zeby widzial
> na dysku wiecej niz 136GB pomimo włączania obsługi BigLBA w Windowsie i
> kombinowaniu w ustawieniach Biosu. Nie chciałbym, żeby powtórzyło się to
> na drugim dysku bo to oznaczałoby stratę około 50GB z dwóch dysków. Ma
> ktos pomysł jak rozwiązać ten problem? Może to nie wina sprzętu?

Zauważ ,że producenci podają zawsze większą pojemność niż rzeczywistą a jest
to powodem innego liczenia (wg. nich GB to 1000 MB a nie 1024 itd.!) stąd
zawsze się traci te kila GB.
Tutaj masz wyjaśnienie:
http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/dyski_2004/strona-3a.html

Pozdrawiam