Karta graficzna - jaka?

Autor: Paweł <geres_at_op.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 17:24:04 MET DST

Witam

Szukam w miarę taniej karty graficznej na której chodziłyby gry (na tej,
którą posiadam teraz, nie chodzą nawet te najgorsze). Proszę o wymienienie
typów kart oraz ich cenami - chcę się zapoznać ogólnie z cenami (oczywiście
nie zależy mi na nowej - może być używana).
Posiadam płytę główną FUJITSU SIEMENS D1107 (AGP 1.0)

Wiem, że istnieje kilka różnych wejść AGP. Czy mógłby mi ktoś również
napisać jakie są jego rodzaje?

Pozdrawiam
Paweł