Re: Karta graficzna - jaka?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 18:04:50 MET DST

Użytkownik "Paweł" <geres@op.pl> napisał w wiadomości
news:eb2d6k$ro$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Szukam w miarę taniej karty graficznej na której chodziłyby gry (na tej,
> którą posiadam teraz, nie chodzą nawet te najgorsze). Proszę o wymienienie
> typów kart oraz ich cenami - chcę się zapoznać ogólnie z cenami
(oczywiście
> nie zależy mi na nowej - może być używana).
> Posiadam płytę główną FUJITSU SIEMENS D1107 (AGP 1.0)
>
> Wiem, że istnieje kilka różnych wejść AGP. Czy mógłby mi ktoś również
> napisać jakie są jego rodzaje?

Jesli masz AGP v1.0 to najprawdopodobniej pracuje na 3.3V i ma prędkość
1x/2x.
Będzie trudno coś wydajnego znaleźć - obecne karty działają na AGP 3.0 8x
0.8V i nie możesz ich stosować. proponuję szukać na Allegro wg tego typu
gniazda. Powinny być jakieś GeForce2 lub Radeony do kupienia poniżej 100 zł
(więcej wydawać się nie opłaca). Należy jednak pamiętać, że gry mogą nie
chcieć działać nie tylko ze względu na grafikę. Masz nietypową płytę i nie
podałeś reszty parametrów.