Re: Karta graficzna - jaka?

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 20:29:22 MET DST

> Szukam w miarę taniej karty graficznej na której chodziłyby gry (na
> tej, którą posiadam teraz, nie chodzą nawet te najgorsze). Proszę o
> wymienienie typów kart oraz ich cenami - chcę się zapoznać ogólnie z
> cenami (oczywiście nie zależy mi na nowej - może być używana).
> Posiadam płytę główną FUJITSU SIEMENS D1107 (AGP 1.0)

Przy tym sprzęcie już GeForce2 MX400 64MB będzie optymalnym wyborem.
Starczy do pociupania w gry zgodne z DX7, np Colin McRae Rally 2, albo
nawet do czegoś DX8 typu Max Payne. Można dostać za ~30 zł na Allegro.

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie