Re: Dlaczego komputer nie wchodzi w stan wstrzymania?

Autor: Rex <spam_at_away.com>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 17:32:23 MET DST

Rex napisał(a):

> Wyłączyłem firewalla (Combo) i pomogło! :)
> Już komputer przechodzi w stan wstrzymania po 10 minutach.
> Dzięki za podpowiedź.
>
> Zaraz spróbuję zainstalować innego firewalla (może ZoneAllarma) i
> zobaczę czy problem nie będzie się powtarzał.

Po zainstalowaniu ZonaAlarma komputer przechodzi w stan wstrzymania po
10 minutach więc jest ok.
Jednak żeby nie było za dobrze to pojawił się inny problem, który już
obserwowałem wcześniej: po wyjściu ze stanu wstrzymania nie ma
połączenia z siecią. Aby mieć połączenie muszę albo uruchomić komputer
ponownie albo się wylogować.
Czy ma ktoś Was sposób jak pozbyć się tej uciążliwości?

Z góry dziękuję za pomoc.

Rex