Re: Literatura komputerowa - Alternatywa dla Chip-a

Autor: name <e.mail_at_adres.com>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 03:55:18 MET DST

"Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> ...

> Stary sklad "Komputera"

Komputer i Bajtek, ... kiedy to bylo. Lata swietlne.

> stworzyl na poczatku lat 90. Enter i PC Kurier.
> Oba kupowalem od 1990/91 r. przez lata:

Ja tez. Pierwszy Enter. Ten z ludzikami (Lego ?) na klawiaturze :-))
Wtedy jeszcze internetu nie bylo (to tak dla przypomnienia mlodym).
I te pisma (zwlaszcza Enter) to byla czysta, zywa wiedza !!!

PS:
A pamietasz/cie arty. Slawomira Zaboklickiego o Visual Basicu ??? Swietne.
I ten szok w porownaniu z prog. pisanymi pod DOSa.
I pozniej/niedlugo prog. dyplomowy pisalem w VB.
Echhh, stare dobre dzieje....

PPS:
A temat szukania papierowych DOBRYCH pisemek tez meczylem.
Odpuscilem.
Zostalo tylko: WWW, fora i oczywiscie UseNet.