Re: Literatura komputerowa - Alternatywa dla Chip-a

Autor: Jerzy Pastusiak <pastupam_at_sci.pam.szczecin.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 14:53:13 MET DST

Witam,

> Wtedy jeszcze internetu nie bylo
> (to tak dla przypomnienia mlodym).

Dla przypomnienia mlodym, byl:
http://www.wsp.krakow.pl/papers/trzebinia.html
http://kalendarium.icm.edu.pl/

Materialow tez bylo sporo, oczywiscie prawie
wszystko po angielsku i oczywiscie w postaci
plikow do pobrania.

Nawet w Szczecinie Bitnet mial sie dobrze
od 1992 r., a w 1994 r. musialem niestety
przejsc na Internet:

Date: Mon, 4 Jul 1994 10:35:45 +0200
Subject: How easy UNSUB Bitnet from Internet

http://groups.google.com/group/bit.listserv.help-net/msg/2779ee6959af14e1?hl=en

ktory mimo, ze gorszy (technicznie - moim zdaniem),
zdominowal inne uslugi tego typu, w sieciach
rozleglych.

Pzdr.J.P.
ps
pierwsza lektura tekstow polskich na listach
i grupach dyskusyjnych w tym czasie, obrzydzila
mi skutecznie na kilka ladnych lat, proby podjecia
dyskusji po polsku
jp