Re: notebook: hp vs dell

Autor: Markus Nightmare <markus-87_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 22:51:37 MET DST

Ja posiadam Acera 2423 już mam go ponad miesiąc i musze powiedziec ze
jestem bardzo z niego zadowolony. Pod wzgledem i wydajnosci w
mobilnosci. zadnych problemow nie ma dzialapo prostu cudownie :) goraco
polecam. Gwarancje mam 2 letnia i tez na takiej zasadzie ze przyjezdza
kurier zabiera i w krotkim czasie powraca z lapkiem ale jestem pewien
ze nie bede korzystal z tych uslog:) a karta wifi w laptopie jest
zaje***ta . Mam stacjonarny z karta wi fi i na 2 koncu domu (2 pietra a
po drodze kominek) i mam wszysto co trzeba:)
Polecam Acera a do tego jego kuszaca cena:)

Pozdro