Re: wylanczajacy sie komputer

Autor: urug <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 22:49:07 MET DST

> Ściągnij ze strony www.lavalys.com demo programu Everest - lepiej
> wykrywa czego to temperatura. Moim zdaniem radiator chipsetu albo
> procesora jest źle zamocowany albo nie ma na nim pasty. Przy normalnym
> obciążeniu jest OK, ale przy większym chłodzenie nie wyrabia.
> Warto też dać wentylator wyciągający z tyłu obudowy jeśli nie masz.
> Naprawdę dużo daje.

Co do procka to on napewno sie nie przegrzewa, temperatura maksymalna to
52 stopnie. Chipset jest goracy jak diabli, niestety zalozenie na niego
wiatraka 80x80 nie zmienia kompletnie sytuacji. Wiatrak dodatkowy mam
zamontowany w obudowie, ale od przodu tak zeby wdmuchiwal zimne
powietrze. Tak czy inaczej plyta poszla dzis do reklamacji. Mialem taka
sama w domu i na niej po odpaleniu zestawu prime95 + speedfan pokazalo
ze ta temperaura dochodzi maks do 62 stopni, a nie jak u mnie do 82.
Pozdrawiam