Re: notebook: hp vs dell

Autor: Maniek <mmilobedzki_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 12:13:56 MET DST

Markus Nightmare napisał(a):
> Ja posiadam Acera 2423 już mam go ponad miesiąc i

Odezwij się za półtora roku wtedy pochwal/zgań tego laptopa.
> musze powiedziec ze
> jestem bardzo z niego zadowolony. Pod wzgledem i wydajnosci w
> mobilnosci. zadnych problemow nie ma dzialapo prostu cudownie :)
Czy możesz napisać czy Acer wreszcie zmodyfikował zasilacze ?
Ostatnie (rok temui) jakie pamiętam miały zarówno wymiar jak i wagę
cegły klinkierowej. Dodatkowo acer był robiony z badziewnego plastiku
- może coś się zmieniło...

> goraco
> polecam. Gwarancje mam 2 letnia i tez na takiej zasadzie ze przyjezdza
> kurier zabiera i w krotkim czasie powraca z lapkiem
Pytanie ile to jest krótki czas ? 24h czy tydzień/dwa ? Można
stracić ladne tysiące PLN przez tydzień zawalając projekt :( Do
della przyjeżdża serwis z całym takim lapkiem w torbie i koleś
wymienia to co zdiagnozuje on-site... Moja (3letnia) gwarancja
kosztowała cos około +800PLN ale uważam, że warto Nie znasz dnia
ani godziny.

> ale jestem pewien
> ze nie bede korzystal z tych uslog:)
Tego Ci życzę, ale pewien być nie może nikt..
> a karta wifi w laptopie jest
> zaje***ta . Mam stacjonarny z karta wi fi i na 2 koncu domu (2 pietra a
> po drodze kominek) i mam wszysto co trzeba:)
Karty Wifi w lapciach ogólnie są mocarniejsze niż te pecetowe. Ja
mam pełen zasięg w pokoju gdzie stoi PC pokazując zasięg LOW i
tracący łączność..

Maniek